Loll. :D

wtorek, 18 stycznia 2011

************

Zecznę od tego że jestem chora. Kłóce się z Kaśką o wszystko jak bym była w ciąży,ale to nie możliwe bo nawet nie mam chłopaka x.D
ale to można pominąć ..
Maćkowi bardzo podoba się mój warkocz który zrobiłam sama .; D
nie mam wpływu już na nic,a więc mi przykro -.-
Wkurwiać mnie zaczynają chłopcy .. tak Fabian pedale o Tobie,odwal się i ave!
I chłopaki z Bwo tez się odwalciee,wiem że się podobam bla,bla bla ale mam swoje życie tu w Ornecie i kogoś kocham no to soryy,ale niee.
Mam nadzieje że wszystki wróci do właściwego porządku i nic mi nie stanie na prszekodzie żebym była szczęsliwa z tą osobą którą kurwa mać kocham!

 ogółem jest zajefakenbiściewkurwiającżehuj źlee!!!  Ave pedały! jakość ; .cccccc   przeroba nawet ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz